I'm here!

Nu kommer jag skriva det som jag knappt har vagat hoppas pa men anda onskat mest av allt, och det ar saklart att jag har det toppen! Resan till England gick riktigt bra, pa Heathrow airport tog jag bara "a train" (dar biljetten iof var valdigt dyr...) och kom direkt till Paddington station. Lite vantetid dar innan jag akte vidare till Torquay, val dar hamtade Janet mig.
Vardfamiljen ar helt underbara! Jag bor i ett stort rum, dar det finns tv, stor gaderob, enorm sang och handfat och spegel (!!!). Jag kannde direkt att jag kommer att trivas. Dar bor tva studenter till Bee, som ar fran sydkorea och Jaquline fran Lischtenstein. Bee ar 22 ar och Jaquline ar 16. Bada tva ar snalla och trevliga, vi har mycket att prata om som skillnader mellan vara lander till exempel. :)

Janet och John som vi bor hos ar typiskt engelska och de ar riktigt roliga. Janet gillar att laga mat sa vi far mycket fin mat ocksa. Torquay ar valdigt fint, de tre dagar som jag har varit har sa har det varit solsken och sommarvarme. Pa torsdag skulle det nog regna lite har jag hort. Jag har fatt lite farg pa skinnet ;) Har finns manga spannande affarer och caffeer. Imorgon ska jag forsoka ladda upp nagra bilder ocksa.

Kommentarer:

1 Hugo:

skriven

Vi ser fram emot lite bilder. Mamma har gått Örjabäcksleden idag. Axel spelar Rappakalja med kompisar. Pappa har varit i danmark och jag har just kommit hem från Tåsjö.

2 Hugo:

skriven

Vi ser fram emot lite bilder. Mamma har gått Örjabäcksleden idag. Axel spelar Rappakalja med kompisar. Pappa har varit i danmark och jag har just kommit hem från Tåsjö.

Kommentera här: