15:e

Om en månad är det Livigno som gäller! *lääängtar*

Idag blev det några bilder tagna, fast än det inte var alls lika färgsprakande som förra veckan ^^

Kl 18 idag hade vi köksmöte på korridoren inför jul. enj jag är köksgrisen denna veckan.. inte kul att ha det redan när jag inte har kommit igång i korridoren eller köket ännu :S Fösta dagen jag lagade mat där var idag, majskolvar :P har typ hållt mig borta från att laga mat där hehh. Det blir så när man är ny och inte kommit in i rutin ännu, då äter man hellre på annat ställe, iaf jag :P Men ala verkar jättetrevliga iaf :) Har pratat lite med hon i grannrummet nu också, och hon verkar var snäll. Hon skulle försöka fixa så jag kan gå på Lommaborgens julbord imorgon. Hoppas att det går!! :S Jag har anmält mig till Lantans julbord typ, men ingen av dem jag känner ska dit...


Där är väldigt speciella peter. Och tavlan som är väldigt typisk landskapsarkitekter som har lätt för att tappa bort saker. Det står:
- Har någon sett min iPod nano?
- Har någon sett 2 saxar och 1 litet block?
- Har någon sett ett par bruna läderhandskar?
- Har någon sett Aron?
- Har någon sett min värdighet?

haha!

Kommentera här: