Goodbye

Igar daa... Jag och Jona mottes och gick till Tesco och handlade sweets och orange chocholate (of course) for att sedan dra hem till mig och kolla in ESC!! Nerds, yes we know. Vi var de anda som var entusiastiska for kvallen, ingan annan brydde sig haha. Vi rostade pa bade Sverige och Island ^^ Det var valdigt spannande for Island var det sista landet som ropades ut att de hade att vidare till final och vi holl pa att bryta ihop, den laten var ju jattebra! Men de klarade sig och vi hurrade sa huset skakade ;)

Vidare ut pa stan for att mota upp Alexandra och Shiel. Korde var vanliga runda med forst Icebar och sen Mambos. Det var manga folk ute och de spelade bra musik hela kvallen, perfekt! Vi onsade fran DJ:n "var" sang som ar laten som spelas i Slumdog millionar filmen. jag kommer alltid att tanka pa Torquay nar jag hor den. Sen blev det ett snyftigt goodbye mitt i natten av Alexandra. Vi har haft sa mycket kul tillsammans och gjort sa mycket, kommer verkligen att sakna henne, men ar saker pa att vi traffas snart igen :)



 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

heyyyy...

haha our Eurovisionparty was too good:D im loving the photos we made:D haha

Kommentera här: