Home again...

Jahau då var man hemma igen... shit va tiden har gått fort, jag saknar England redan, mest vännerna men t o m vädret! Det var inte svårt att övergå till det svenska språket igen, det jag har haft mest problem med är att vänja tillbaka sig med det svenska tangentbordet, att skriva åäö faller inte naturligt langre :P

Resan hem gick bra. Lämnade Torquay kl 7.10 med bussen och var framme i London kl 12.00 efter att ha kört i ett sträck. Jag slog följe med Michell rån Schweitz, det var rätt kul dagen innan frågade vi varandra vilken tid vi skulle ta bussen och upptäckte då att vi tog samma. På bussen frågade vi varandra när våra flyg lyfte och båda lyfte kl 16.00, sedan kom vi underbund med att vi skulle till samma terminal och skiljdes inte åt förrens vi skulle till varsin gate. På flyget såg jag de första svenska människorna på en månad, hehe. Jag var landade 19.00 och tog tåget över bron till Malmö, där var jag tvungen att vänta i 40 minuter på tåget till Ängelholm, TRÅKIGT! När jag anlände till Ängelholms station hade jag en springande välkommstkommitee bestående av mamsen och två kusiner :)

Isak och Simon överröste mig med frågor om vilka häftiga djur jag hade sett. Tyvärr blev de lite besvikna nr jag sa att jag mest sett fiskmåsar, tror de hade föreställt sig att jag hade varit i Amasonas djungler och väntade sig lite mer från djurfronten, hehe. Jag hann se halva ESC, Norge och Island var mina favoriter!

Ska snart skriva om sista tden i Torquay

Kommentarer:

1 sannie:

skriven

ha en bra dag :)

Kommentera här: