Ice Bar!!

Okej nu ska jag beratta om vart stammis stalle!! Ice Bar, basta forfest baren i Torquay :D Varje gang vi har gatt ut pa kvallen har vi gatt till ice bar. det har gatt sa langt att vi har fatt premium card och gratis shots och snacks. Baren ar valdigt liten, modern men mysig med billiga cotails + bra musik! nar vi kommer ett gang fran skolan fyller vi baren. Det ar en valdigt speciell toalett.

En trappa ner finns annu en liten bar som de kallade probably the smallest bar in the world. I det rummet finns en glasvagg och pa andra sidan ar tjejernas toalett (det gar inte att se igenom glasvaggen fran barens hall), som kan beskrivas som cowboy bas. bakom varje toalett sitter en hogtalare som spelar vaaligt hog musik. En upplevelse helt enkelt att ga pa den toan :P

Forra veckan var var besoksstatistik i baren: Onsdag, torsdag, fredag och lordag. Pa tisdagen var vi och sag pa bio igen (tror inte jag har berattat det) The Gohsts of our girlfriends, natt sant hette den. Den var skoj :) Sondagar och mandagar ar vilodagarna, aven fast barerna har oppet alla dagar i veckan. Denna veckan tippas jag pa att bi besoker Icebar varje dag, sova kan vi gora en annan gang.



Kommentarer:

1 "Moster":

skriven

Jag förväntar mig smakprov när du kommer hem.

De där små gröna ser giftigt goda ut, även de

blåa hade jag inte tackat nej till. Ha det så bra!

2 Emma B:

skriven

Vad fin och schysst blogg du har snickrat ihop här ;)

Kommentera här: