Last day...

Idag var det skola till kl 16.00. Vi hade en ny larare pa eftermiddagen, Sophie. Hon var bra, men imorn ar det back till Adrian igen. Pa lunchen at vi pa den mexikanska resturangen, buffe! Och igar at vi kinesiskbuffe, huu bantning nar jag kommer hem ar ett faktum :S

Idag ar det sorgligt nog Alexandas sista dag. imorgon aker hon och hennes pojkvan ivag till Cronwall i en hurd bil for att turista i en vecka och pa mandag nasta vecka aker hon till baka till Schweitz. Efter jag har skrivit lite har ska jag och Vreni mota henne pa Costa, som ar ett Caffe (valdigt likt Espresso House) for en kaffe, troligen Cappuchino :)

Ikvall ska jag och Jona titta pa Eurovision, antligen har jag hittat en till som gillar det! Sa vi ska banka oss i mitt rum efter att varit pa Tescos och handlat gottis och heja pa Island och Sverige.

Efter ECS ska vi dra ut pa stan och mota Alexandra and pojkvannen, for att sedan ta forval... Ush jag hatar att saga hejda till folk, speciellt nar du inte vet nar du kommer att se dem igen.. Men vi har planer pa att traffas i Davuz nasta ar hos Vreni och aka skidor, skulle vara jattekul :D

Kommentera här: