Last days...

Nu narmar sig slutet... kan inte fatta att tiden har gatt sa snabbt!

Idag efter skolan gick jag, Jona och Hamed till KFC och kaka lunch, sen gick jag en shoppingrunda och inhandlade en del :) Ikvall ska Bee laga mat, det blir spannande. Jag kan inte tanka mig honom i koket hehe.

Imorgon ar sista dagen i skolan, sista kvallen, sista besoket i icebar och sista kvallen med alla kompisarna. Jag ska forsoka packa idag, har ingen aning or hur allt ska fa plats men det ska nog ga. Efter skolan ska jag hanga med pa en sista utflykt, till Living coast som ar som en djurpark med faglar. Pa kvallen blir vi forhoppningsvis manga som gar ut, vi har typ sagt till varenda elev i skolan som ar under 30 att komma.

Lordag kl 7.10 avgar bussen fran Torquay till London Heathrow. Planet lyfter fran england 16.00 och ar framme i Kopenhamn 19.00.

Lite bilder fran skolan:



Kommentera här: