Hemma

Imorgon ska jag göra min "faster" glad, jag ska skippa en föreläsning. Lång historia varför hon blir glad av det som jag inte orkar dra nu kl snart halv ett på natten. Jag är i alla fall hemma i ängelholm :) och i och med att jag hoppar föreläsningen om Alnarps historia, som jag typ redan har hört (glömt också kanske :P) så är jag ledig imorron!

Hoppas på en fin dag där man får lite gjort. Vilken underbar frihet man har nu när man inte har omtenta hängandes över sig.

Vad jag behöver göra:
- tänka på packning till Tyskland
- handla shampoo mm på ÖoB
- Klippa mig
- Hoppa med niner
- hitta födelsedags presenter
- fixa med SM
- träffa lite vänner
- och just ja, bara för att man inte har föreläsning så betyder det inte att man är ledig, så därför ska man trycka in lite pluggande också :)


Jag och ems i vårt projektarbete, haha.. Jag fick ett sug av saknad efter kemi för någon dag sedan. NV ligger fortfarande varmt om hjärtat. Landskapsarkitetktprg har såklart en naturvetenskaplig del också men...
En sak saknar jag inte iaf: Fysik B. Huu, försökte hjälpa Hanna med det men det var inte lätt och inte kul, det är jag säker på att jag inte kommer sakna!

Kommentera här: