JAA det krockar!

- ingen vanlig replik man brukar uttala direkt, men så är det.
Ni som är trogna läsare vet att jag hade ett dilemma för ett tag sedan. Skulle jag följa med familjen och släkten till Rom när mamma fyllde 5tio eller skulle jag stanna hemma med skola och Kaninhoppnings SM.

Detta problemet har varit löst ett bra tag nu, men jag har nog inte skrivit om det här. Det är nämligen så att på Söndag (tidigt som faen) så ska vi åka till tyskaland med klassen! Det kommer bli superkul, men det krockar...

Därmed blev det inte så svårt val. Jag vill såklart vara med på tysklandsresan och det är flera obligatoriska saker i skolan den veckan de är i Rom så jag skulle ändå inte kunna åkt med så lätt. Vilket känns väldigt skönt. Klart att jag absolut vill till Rom med hela gänget, men man blir så kluven när det är massa andra saker man också vill göra.

Nu har jag också dragit igång det hela med invigningen till SM. Det kommer bli jättebra, men det ska det bli när jag har lagt ner så mycket tid på det. Med allt som man haft i skolan och nu att jag kommer vara ute ur landet och utan dator i en vecka har ju ökat pressen med att jobba och få färdigt stora delar av invigningnen. Men jag tycker andå att jag lagt upp jobbet bra så jag ska nog ta och hinna med allt. Tyvärr kan jag inte avslöja många detaljer om det ännu. Kom och se det istället den 30 Oktober kl 9.00  i Qpoolen i Hässleholm :)



Ikväll blir det tentafirande med sushi :D

Kommentera här: