Botan

Söndag, vaknade hyfsad pigg och kände att det fanns ingen anledning att ligga och dra sig när man inte kunde somna om. Så jag pallrade mig iväg till lunds Botaniska trädgård redan kl 9.15, där Koppe och Kungen stod och väntade + massa andra vänner som jag skulle till att tillbringa dagen med :)

Det blev en lååång dag, men jag hade inget bättre för mig, och det var så skönt i solen! Jag pluggade lite växter, tog kort, käka McDonalds, snacka strunt, flyttade bil, gosade med niner och tävlade såklart. Jag kom hem igen vid 19 tiden, och då var man inte lite trött. Det fick bli en Vikt Väktarnas nudelsoppa på burk (väldigt god faktiskt) sen sängen tidigt.

Bevis på att jag var dötrött såg jag dagen efter. Jag hade ställt smöret i skafferiet istället för i kylen! haha



En annan sak jag kom att tänka på. Att på tävlingar när man har med sig kameran blir det aldrig att man tar kort på sina egna kaniner. Väldigt synd för det är ju dem man verkligen vill ha kort på. Ska bättra mig med det!

Kommentera här: