Slappe

Sovmorgon är inte bra faktiskt, okej skönt att sova MEN.. man orkar inte göra mer än så, har typ slösat bort två timmar framför datorn nu... nicht gut..

Men tänkte ta mig i skinnet nu och städa rummet, ser inte fint ut...
Sen en annan sak, jag ska tävla på söndag! Jag får kaniner nerlevererat och så tar jag mig till Botan med bara fötterna som färdmedel. Hur ofta händer det lixom?! Sen att jag kommer va astrött från föregående dag är en annan femma. Men jag orkar inte åka hem på söndag igen när de bygger om tågspåren, det blir så bökigt.

Jag har bara 2% batteri på mobilen nu... så snart är jag mobillös eftersom jag har glömt laddaren i Ängelholm... *typiskt mig*. Men jag skulle inte bli förvånad om jag skulle hitta den nu när jag städar hehe.. så jag kommer agera lite Alice i Underlandet kanin nu och gå runt med väckarklockan i väskan. Mitt älskade armbandsur är ju sönder, måste laga det...

Jag har kommit på ett bra sätt att få lite lockigt hår, nice va? ^^

Kommentera här: