planer

Nu är det dax för mig och Hanna att packa iväg oss och kaninerna för att dra till veterinären och vaccinera dom och som följer bli 1200 kr fattigare :P

Sen ikväll vill jag hinna gå en promenad men någon liten vän. Så ska jag plugga det sista, har faktiskt varit duktig med det idag men mer måste göras för att jag överhuvudtaget ska ha en chans med tentan.

Så är det packning inför roadtrippen som går av stapeln imorgon kväll. Första stoppet är i Trollhättan där vi ska sova över i en campingstuga och käka kladdkaka :P På lördag ska vi ha tagit oss upp till Värmland, Kil närmare bestämt där vi ska kicka ass på stämman, ojoj... Sen bär det hemåt igen.

Och imorgon ska jag dessutom ner till Lund och vända för dagen, 8.30-17.00, en kemiövning väntar... busy busy!

Wish me luck!

Kommentera här: