Update

Bad update, sorry! Lots to do.. And I'm writing in english because I have been talking some english lately.

Charlotte och Fanny är tillbaka från sina äventyr i Australien och Bali mm. Det var underbart att träffa dem igen! Vi hade Assaiträff igår och det kändes som det gått två dagar sen vår senaste träff, men det var nästan två år sedan istället, eller inte riktigt men typ. Två australiensiska kompisar till Charlotte var också med, därav det engelska pratet. Mycket trevliga båda två. Jag hängde med dem idag också då vi åkte skridskor på Danskesjön! Hanna var också med, kul!

Sen blev det till att städa kaninburar och plugga. Börjar kännas som jag har det lite under kontroll nu i alla fall. Kan nog bli färdig med inlämningsuppgiften imorgon! Så får jag börja ta tag i packningen till resan. Men innan jag kan ta tag i packningen måste jag ta tag i alla grejer jag har på mitt rum som är i total kaos just nu. Jag kan hitta vad som helst där inne, samtidigt hittar jag ingenting där heller. Och så ska kläder tvättas, lite grejer inhandlas, pengar växlas och lite annat smått och gott som alltid.

Jag och sanna var på väla igår och shoppade upp julklappspengarna på rean! Hittade flera fynd faktiskt.


Enda bilden på datorn nu som har koppling till Assai, hehe..


Snart, SNART!!!

Snart nytt år dessutom. Får väl bli en liten krönika med lute nyårslöften också snart.

Kommentera här: