Helg

Ännu en helg out in the blue. Den har varit bra! Inte hunnit med precis så mycket som jag tänkt mig, men har ändå blivit det viktigste. Sen när har man hunnit allt lixom?! Skulle varit väldigt tråkigt om man inte hade saker kvar att göra ju.

Igår blev det till att hämta hem ninerna igen, känndes skönt att ha dom tillbaka. Även fast de bor utanför huset så har det kännts extra tomt när de inte varit hemma faktiskt. Ems kom igår och bjöd mig på paj och brända madlar, amazing! Vi lade ner vår själ i en raspberry daquiri drinkvariant med ett väldigt lyckat resultat faktiskt. Det tog nog mer än en timme att göra det hehe... Men vi gjorde den samtidigt som vi tittade på melodifestivalen så vi blev avbrutna ganska ofta för att springa till tvn och lyssna lite på varje låt. Sen kom Sanna och vi stack ut på stan en sväng.



Idag var det upp tidigt för årsmötet i Klippan. Trevligt, spec den goda smörgåstortan som vi fick :) Sen var det snabbt hem för att hinna röja undan lite i huset i några minuter innan familjen kom hem. Mycket tidigare än vad jag räknat med, men men jag hann ta bort det värsta i alla fall, även om man inte kunde se att jag hade gjort det hehe ;P



Nu vecka börjar snart, jag ska gå och lägga mig tidigt idag. Behöver ta igen en hel del sömn, har typ festat tre dagar i rad nu :)

Kommentera här: