Måndag

Ingen skolan idag.. Jag hoppade över det, nu när snön öser ner så känns det dumt att ge sig ut på vägarna. Ska försöka jobba lite här hemma istället. Synd att jag missar föreläsningen, veckans ända men men, jag får förhöra mig med klasskamraterna istället.

Det känns lite konstigt idag. Vecka 8 har börjat och jag står inte på ett par skidor som jag har gjort de senaste hmm hur många år..?
Räknar baklänges..
09 - Ischgl
08- Bad Gastein
07 - Sölden
06 - Mayrhofen
05 - Brixen
04 - Sälen
03- Sälen
02 - Sälen (13 år)

PÅ 8 ÅR!!! sorgligt... men samtidigt är detta första året som jag inte är ledig vecka 8 heller så att.. jaja :P

En annan sak.
Ser på vakna med the voice och David Guettas låt kom. jag har aldrig fattat att han sjunger sexy chick. Jag har alltid sjungit sexy bitch haha, piinsamt!

Kommentera här: