1 dag kvar...

Kommer nog vara lite stissig imorgon för då är det nästa dag vi åker!! Så nu ska jag packa ihop det jag ska ha med mig från Lomma till Ängelholm, så jag kan sticka imorgon direkt hem. Börjar med att göra en lista :P

*laddare till kamera
*laddare till mobil
*kamera
* tuggummi
* linnet
* tunikan?
* tröjan
* resenecessär 
* smink, smycke mm. mm. mm.
* påse med shampoo, tväl mm. mm. mm.
* t-shirts
* roxy tröja
* Hur fan visste du det? -spelet
* Allt du behöver veta - boken
* solglasögon
* understrykningspenna

Lite saker som jag har hemma som jag glömt lägga till på min packlista:
* walkie talkies
* Hängsle till linnen
* alp-fest skorna (ja jag har ett par skor som jag bara använder när jag festar i alperna xP)
* pennor
* litet skissblock
* studielitteratur?
*

Kommentarer:

1 Nivi:

skriven

Jag måste få se dom skorna! :P

2 Hanna:

skriven

Dom är ganska fula, det är därför jag bara har dom där :P

3 Py:

skriven

bort med studielitteraturen!

4 Nivi:

skriven

aha, synd att du inte hitta båda skorna!

Kommentera här: