Schweiz!

Bara för att man är ledig så hinner man inte göra allt, som att blogga t ex.. Aja en bra vecka hittills har det varit och den kommer säkert fortsätta va bra. Ikväll bär det av!

Planerna ligger såhär:
16.45: hoppa på tåget i Ängelholm
18.24: Framme på Kastrup där jag ska checka in.
20.04: Planet lyfter mot Schweiz
21.45: Framme i Zürich där ska Alexandra och hennes pojkvän Gilles hämta upp mig.

Natten till fredag sover vi hos Gilles föäldrar som bor i Zürich. De två nästkommande nätterna ska vi vara i Alexandras föräldrars sommarhus 20 min från Biel. Sen blir det en natt till i Zürich innnan jag åker hem på måndag vid lunchtid.

Nu ska jag skriva en packlista:
* Badkläder
* minneskort med bilder från Torquay
* Sovsäck eller lakan
* Necessär
* Handduk
* Kamera + laddare
* Mobil + laddare
* iPod + laddare
* bok
* Underkläder
* Shorts
* linne
* tjocktröja
* regnkläder
* promenadskor
* finare kläder
* t-shirt
* strumpor
* present till Alex och Gilles
* Pass
* Plonka


Kommentera här: