Mi'sommar imorgen!

Yayy imorgon är det midsommar! Ska bli kul att för första gången fira denna högtid utan föräldrar och med massa vänner istället, härligt!

Idag innan jobbet fixade jag en överraskning till imorgon, hoppas den uppskattas :) Jag skrev ut snapsvisehäftena också och cyklande ner till stan. Där blev det ett besök på systemet och en schal inköpt den ska jag ha imorgon. Sen blev det jobb för hela slanten ända till kl 22. Det är riktigt skönt att jobba kväll ljumna sommarkvällar faktiskt. Så skönt att vara ute i stan och känna känslan från alla semesterfirare, Jag hann t o m inom en uteservering och hejade på Sänni och co som satt där och hade det gott.

Nu har vi huset fullt med djur. Kusinerna ska åka till norrland så de skjutsade hit tre ökenmöss och en liten vit kanin. Lille Ville, som jag misstänker är en albino vildkanin, Det borde ju finnas?! ska visa bilder på sötingen sen.. Imorgon kommer även hunden Mimmi som vi ska passa i en vecka, kul!

Imorgon ska jag se till att fixa en midsommarkrans, men jag lovar ingenting ännu, massa annat jag ska hinna med också. Jag har lovat Hugo att springa en runda på morgonen så det får det väl bli. Sen städa kaninburarna, packa och göra sig iordning.

Hejsvejs!



Kommentera här: