Back in Lomma

Jaha då vart man här igen, hehh det var igår jag var här senast :P Nu ska jag inte flänga fram och tillbaka på ett tag. Nu ska jag stanna veckan ut och sedan åka hemåt på fredag antagligen för att fira påsklov! Weei :P

Fast vad ska jag göra då? Känns som jag har haft lite lov nu eftersom jag varit så mycket hemma. Får ta och komma på någe...

Imorgon tar Projekt 1 kursen slut på riktigt, skönt! Det som inte är lika skönt är att den slutar med litteraturseminarium och diskussion i korridoren. Jobbigt, speciellt eftersom jag inte är riktigt förberedd... Har tänkt att jag ska gå upp tidigare imorgon så jag kan bestämma vilke text jag ska framföra bland annat. Onsdag ledig! Får väl underhålla mig här nere med nått, går säkert att hitta :) På torsdag och fredag är det dax för ny kurs: Ekologiska system i landskapet. Känns onödigt att börja med ny kurs såhär innan lovet, men det finns väl någon baktanke med att vi ska lära på lovet eller nått...

Dax att sova kanske.. Ciao gonatt!

Kommentera här: