en bra och en mardröm

Inatt drömde jag att jag hade fått 37 kommentarer på ett helt vanligt inlägg jag gjort. Tyvärr var inte det sant...

Jag har drömt om kaninerna igen. Liknande den drömmen jag hade för ett tag sedan när jag drömde om Nina, att jag tänkte förnuftigt och inte sprang tillbaka och försökte rädda henne utan räddade mig själv i stället. I den nya drömmen så är Kungen och Retzina på rymmen, inget konstigt. Men de springer ut på järnvägsspåret och ner i en tågtunnel. Jag och mina kaninhopparvänner försöker fånga dom. Vi lyckas fånga Retzina för hon kommer utspringande ur tunneln. men sedan hör jag att ett öredundståg är på väg (hur man nu kan höra att det är ett öresundståg) och säger till de andra att vi måste akta oss från spåret snabbt. Jag tar skydd, men de andra springer i i tunneln efter Kungen. Sen vaknar jag. Jag försökte faktiskt somna om för jag ville veta hur det gick för min älskling, men det gick inte...

Tror att denna drömmen har samma budskap som den förra.

 

Kommentarer:

1 Lexie:

skriven

tack så mycket :D

åh så söta!

Kommentera här: