Dan före tentadan

Inget på schemat idag förutom att man vet att det är tenta nästa dag så bäst att plugga på. Blev ändå en liten sovmorgon innan jag satte mig i den varma solen på balkongen och käkade frukost tillsammans med växtfysiologianteckningarna. Sen satt jag där typ hela dan, rörde mig mellan köket, datorn, toaletten och balkongen. Klockan tre var det dax att byta miljö så då stack jag till skolan och mötte upp några pluggsugna polare. Gissa var vi satte oss? - Bokcafeet såklart! Tredje dagen i rad hihi. Idag blev det en morotskaka med jordgubbar som jag hade med mig, mums! Nu är jag lite solbränd också, man är inte van vid så här mkt sol direkt på en och samma dag.

Typ sex så drog vi oss hemåt igen. Nu kändes det som man ändå hade koll på det mesta så nu blev det grillning! Väldigt mysigt. Rösti, guacamole, tomat och entrecot. Öl till det. Till efterrätt bjöds det på varma hallon och glass och kaffe. När man satt där och hade det trevligt kändes det helt rätt att prioritera för tillfället än att sitta instängd på rummet och plugga.

Jag har numera en tes om att allt är gott till guacamole. Så jag var tvungen att prova vaniljglass och gacca. Det var... helt okej! Min tes stämmer fortfarande, yes! Sen gick jag och Christina igenom ekologifrågorna så man kände att man har koll på det, skönt! Wish me luck tomorrow!


Tydligt teckan att man går på lantbruksuniversitet, så här ser det ut i ett grupprum :)

Kommentera här: