Finalen!

Igår var det då dax för finalen i melodifestivalen. Faktiskt många bra låtar som var med, kul! Många dåliga också såklart, men så ska det ju va. Vi var mycket ambitiösa med våra länder som vi hejade fram under kvällen. Tyskland vann (mitt land) jawohl! 

Såhär blev vår egen röstning inom våra utvalda länder:
1. Frankrike
2. Moldavien
3. Tyskland
4. Danmark
5. Norge
6. Grekland
7. Spanien

Picturess!

Grekland och frankrike in i spökhissen!


Inne i hissen

som taget ur en skräckfilm :P


heidi und viva la france


Moldavien var också med, även fast den ite gick jättebra i tävlingen, tyvärr, dom var ju bra.



Danmark flög hit


Spanjoren som bjöd på (spansk?) tequila


Schwitzerland som övergick till norge


Det blev såklart baguette tillsammans med fransmannen


musche!


heidis outfit då. En klänning som jag hittade i utklädningslådan. Den hade jag när jag var liten, typ 10 år hehe. men änn idag sitter den som en smäck ;)

Kommentarer:

1 Christian Nilsson:

skriven

jawohl!! Ich mag Heidis Outfit ;)



hehe annars allt bra? :)

2 Hanna:

skriven

sv: hehe, fortfarande en hejare på tyska ser jag :P

Jotack det är bara bra, hur är det med dig?

3 Christian Nilsson:

skriven

Det är bara här med mig :)

Hur är det själv med tyskan då, du är väl också en hejare på det? ;)

Kommentera här: