Jobb

Jag har fått schemat för sommarjobbet. Sex veckor med jobb rätt intensivt. Alldeles lagom! v.24 och framåt, många kvällar. Men det känns också lite jobbigt, nu var det längesedan jag jobbade och är inte van vid som rutinerna. Men jag tror man kommer snabbt in i det. Jag har ju jobbat på samma ställe nu två år tidigare så det kommer säkert bli bra.

Jag känner igentligen inte alls för att ha sommarlov. Har det så bra som det är nu. Är rädd att jag inte ska hinna träffa alla kompisar jag vill under sommaren och att jag inte hinner vara med på kaninhoppnings-arrangemangen. Men det blir ju vad man gör det till så det får väl ta och lösa sig med det också.

Kommentarer:

1 Natalie:

skriven

Hej du, jag har följt din blogg väldigt länge nu! Tycker det är väldigt kul då jag själv har sökt landskapsarkitektprogrammet till hösten. Jag ska åka och kolla på en lägenhet i Malmö snart, bor för tillfället väldigt långt från skolan. Undrar lite om du vet hur lätt det är att pendla från alnarp till malmö och om du kan rekommendera det? är jättetacksam för svar! kram

2 Hanna:

skriven

Hejsan! Kul att du gillar min blogg :)

Det är många i klassen som bor i Malmö och de tycker att det funkar hur bra som helst att pendla till Alnarp. Det går bra bussförbindelse och det är så nära att man kan cykla utan problem också om man känner för det.

Hoppas vi ses i höst!

3 Linnéa:

skriven

naw så söta kaniner. :D

Kommentera här: