Slutspurten

Bara en vecka kvar av skolan nu. Den sista tiden är intensiv men en massa skoj på schemat!

Fredagen var det Swedish party hos utbytesstudenterna som snart ska lämna Sverige och åka hem till sina egna länder. En skotte och en engelsman ska cykla hem! De är galna på många sätt :P

Lördagen. ESC Final! Trevligt, kommer ett eget inlägg om det.

Söndag. Sex and the City filmen ska ses men tjejgänget. Först lite fin middag innan sen bio!

Måndag. Skola först där vi ska ha gemensam lunch på skolgården. Efter skolan tänkte vi spela minigolf och på kvällen blir det fest igen, pabb! Sista festen med gänget..

Tisdag. Vi har lovat varandra att vi skulle bada i havet innan vi slutar skolan, jag känner inte att jag har lovat något dock, men man vet ju aldrig. sen blir det packning för fullt för på onsdag...

Onsdag åker vi till ÖLAND!! Vi ska bo i campingstugor och besöka olika platser på öland.

Torsdag. Öland

Fredag: Tenta på Öland, det sägs att den tentan inte är så svår, ingen förra året kuggade den, så jag hoppas att det kommer gå bra. Sen kommer vi tillbaka till skåne igen. Och där var skolan slut! :/

Lördag. Funderar på en liten trip till Malmö och shoppa, hänga med?

Söndag. Läger med kaninhoppningen som jag är ledare för. Måste planera för det där, hur ska jag nu ska hinna det hmmm...?

Speckat schema, men så ska det va! ;)

Bilder från i fredags:

En fransman hade försökt sig på kanelbullar, hehe...


Så här ser en typisk svensk ut enligt dom, hmm..



Kommentera här: