Lomma-Malmö-Lomma-Lund-Lomma

Dagen slutade inte efter frisörbesöket utan när jag var klar så var klockan nästan ett och då skulle min grupp mötas upp på stadsbiblioteket och göra det sista på arbetet, skicka in det och förbereda presentationen imorgon. Därför hann jag inte äta någon lunch så jag gick inom Pressbyron och köpte nån liten sallad att ta med. Dock kan jag inte ha tänkt klart när jag köpte salladen. När jag sedan fick tid att äta den hemma i Lomma igen så kollade jag på priset för denna pyttesallad kallad kycklingsallad. Jag betalade 30 spänn för tre små kycklingslamsor, en skiva paprika, en cocktailtomat och lite skivad isbergsallad, hur kunde jag?! Ingen dressing eller nån extra lyx, galet!

Vi är effektiva i min grupp så efter en timme hade vi skickat in arbetet och gjort en Power point till morgondagens redovisning, gött! Bussen tillbaka till Lomma, sen blev det på en annan buss med riktning Lund denna gången. Där mötte jag upp Jennie och vi letade oss fram till Östgöta Nation och skrev in oss. Spännande :)

Vi avslutade vårt Lund-besök med sushi! Jag och mamma har gjort flera saker samtidigt idag. När jag berättade att jag skulle slinga håret kl 10 på torsdag så utbrast mamma att det skulle hon också göra samma tid på torsdag fast i ängelholm. När vi satt och åt sishi skickade jag ett sms och fick till svar att de också satt och njöt av sushi.

Tillbaka i Lomma blev det glasskväll i Lommaborgen. Vi gjorde egen kolasås och chokladkolasås, mmmm!


En mycket bra dag idag har det vatt!

Kommentarer:

1 Z A N D R A :):

skriven

sv: tack så mkt :D

hur mår du?

Kommentera här: