motsatser

Idag, världens latisdag! Har typ inte gjort ett smack känns det som, men när man väl börjar rabbla upp vad man gjort så blir det ändå några saker. Jag sov länge, åt frukost titta på fler avsnitt av I Anneli, rensade i gaderoben,  läste bok, sov lite mer, gick promenad, lagade god viltskavswook och tittade på bonde söker fru. Det är skönt att ha sådana lugna dagar ibland, om man inte har det allt för ofta så får man inte dåligt samvete (som jag annars har tendens att få om inte jag gör något) men nu imorgon kommer jag ha en hel del för mig.

Kl 10 ska jag vara på frisörskolan i Malmö, det är dax för att slinga håret. Jag är nervös, har aldrig gjort nått sånt med färg i håret om man bortser från det gröna hårsprejet som man köpte på kiviks marknad som man hade på disco när man var liten. det var så att när jag klippte mig förra veckan var det en som kom fram och frågade om jag ville vara hennes hårmodell till examen. Jag får slingningen gratis så det var bara att passa på och ta chansen. Efter slingningen sa jag hitta något att käka innan jag ska möta upp min grupp på biblioteket i Malmö och jobba det sista med grupparbetet.

Sen ska jag höra med Jennie om vi ska åka till Lund och skriva in oss i en nation, har dock inte bestämt med henne ännu. Sen på kvällen fick jag frågan om jag ville ha galsskväll på Lommaborgen och det låter som en trevlig tillställning som jag inte vill missa :D

Så imorgon har jag aktiviteter som räcker för både idag och imorgon också hehe.

Kommentarer:

1 Laila:

skriven

Fina kort :D

Kommentera här: