Slingat

Här är resultatet! Jag är väldigt nöjd och det var min frisör också :) Hon och hennes kursare gjorde som sagt sitt examensprov idag så när jag kom så var de mitt uppe i permanentning och det var full kaos. Tidspress till max och alla sprang hit och dit och skrek typ.. Jag fick själv gå och hämta en handduk och sätta på mig den svarta rocken medan hon gjorde färdigt den första kunden, sen iväg med henne och pressa ner mig i stolen och börja arbeta i ett sjuhelvetes tempo. De hade en timme på sig att sätta i slingorna. Efter en stund blev min frisör lugnare när hon kände att hon skulle hinna med bra. Så det blev en lite mer avslappnad stämning i slutet. Medan andra drog och böjde i sina hår modeller, det såg ganska våldsamt ut haha!

Men resultatet blev trots allt bra, mitt hår lämpade sig väldigt bra med slingor för det flöt in bra i den naturliga färgen. Kul att varit med om nått sånt + att det var gratis :P

Kommentarer:

1 ylva:

skriven

Det blev ju riktigt fint.

2 Nivi:

skriven

Det blev jätte fint! :D

3 mackan:

skriven

de blev riktigt riktigt fint :)

4 Laila:

skriven

Snyggt :D

Kommentera här: