snart klar

Snart är jag klar med inlämningsuppgiften som ska in idag. Ska bara komplettera med några till kurslitteraturreferenser och det kan jag göra först när jag kommit tillbaka till Lomma för det är där jag har litteaturen, smarthead...

jepp jag är still in Ängelholm. Ingen skola idag förutom att arbetet ska skickas in. Så jag drar runt här hemma, myser med katten, ska plocka in disken, ska snart ut till ninerna och sedan leta upp hugos longboard och prova den, har aldrig provat en sån innan. Nått mer jag ska göra idag, en sväng till stan kanske, maybe :)

På lördag åker familjen till Kreta, synd på ett sätt att jag inte hänger med, men med den stora hemtentan så skulle det inte gå ihop. Funderar på om man i så fall skulle åka ivgäg ett gäng och göra hemtentan där.. värt att fundera på iaf.

Home's where your heart is, remember?

Jag och mamsen sorterade ett oändligt antal strumpor i helgen. Alice tyckte det var jättekul med strumpor i högar.

Kommentera här: