Soova

Två lediga dagar från skolan. Igår kände jag mig lite krasslig och ägnande dagen till att kurera mig, det vill säga sova, dricka te och vitaminer. Jag sov typ hela dagen, försökte plugga men slutade bara upp sovandes i sängen. Tror dock att det gjorde nytta för idag mår jag bättre. Jag satte klockan på 8.30 idag, och när klockan ringde stängde jag av alarmet och skulle bara dra mig. Nästa gång jag kollade på klockan var den 10.40! Ojsan...

Jag tror att en bra sporre till att plugga är just dåligt samvete och det har jag byggt upp nu under gårdagen och nu imorse med min lilla snoozing så jag har då pluggat hela dagen. Dagboken ska vara inlämnad senast på måndag så det skulle ju vara skönt att vara färdig så snart som möjligt. Jag kommer ge det två timmar till idag, sen får jag fortsätta på lördag för att bli färdig.

För att jag inte ska bli helt störd av min instängdhet så ska jag gå på lommaborgens soppa ikväll. Kommer mest vara korridorskompisar, blir säkert trevligt. Sen tror jag inte att jag fortsätter till pabben, borde inte utmana ödet för jag är ju inte helt på topp med hälsan ännu.

Imorgon är dagen jag vill vara pigg! Då blir det tjejmiddag i Ängelholm, längtar dit!!



Kommentera här: