Denna teknik...

Är det verkligen bara tisdag idag? Jag känner mig lika sliten som efter en hård och intensiv arbetsvecka redan... Intensiva dagar nu. Det har varit redovisning av strukturplanerna och jobb med Lark-dagen. Jag och Clara gjorde nästan 600 snittar idag, skar frukt och fixade med minglet i allmänhet.

Nu sitter jag mest och stirrar ut i tomma intet, känner inte för att göra något annat. Jag är sur på min dator också. MSN har slutat att fungera av någon anledning, väldigt jobbigt.. Halva mitt sociala internetliv finns där (andra halvan på FB). jag försökte mig på att lösa problemet men det slutade med att nästa dag när jag startade datorn så funkade inte tuchpad plattan och ljudet. Jag har kommit tillrätta med plattan men ljudet är spårlöst borta. Så nu är det inte lika kul att ha igång datorn. Min rutin att alltid lyssna på morgonpasset i P3 varje morgon är helt förstörd. tack och lov har jag min kära troföljare till iPod högtalare, så jag slipper ha helt tyst, men ack, jag som var så glad över att jag äntligen fått rätt på Spotify så det fungerade. fan måste fixa detta på nått sätt..

*suck* denna teknik kommer bli jordens undergång (eller i alla fall min)
inte alls bitter just nu..

Jag har två ljuspunkter i mitt liv i alla fall.
1. Imorgon är det finally Lark-dagen. kommer säkert bli en kul dag.
2: Jag, Maria och Anders har idag bokat in oss på Kitesurfingkurs i Lomma under Valborgshelgen. Något jag verkligen ser fram emot!

Kommentera här: