Måndag

En go dag idag! Självstudier i form av massa läsande av kurslitteratur som det sedan ska skrivas ett liknande referat på som besvarar ens frågeställning som man ska hitta svaret på i texterna. Plus att man ska lära sig photoshop, vilket är en mycket kul uppgift men som man får skjute lite på tyvärrr, för att få kontroll över allt man ska läsa.

Dagen idag har varit lugn, jag har hållt mig innanför tomtens gränser hela dagen ända till kl 21.34 då jag tog en cykeltur till coop för att köpa mjölk. Dock har jag varit ute en hel del i solen men kaninerna, de har fått vara ute större delen av dagen och jag har städat till som och suttit ute och läst en liten sväng också. Sen har jag tvättat och pluggat såklart.

Nu måste korridorskompisarna undra var jag är, har ju nästan varit borta en vecka. Men imorgon ska jag ner igen till kära Lommaborgen, jiihaa!

Pics från helgen

Kommentera här: