Tisdag

Jättefint och härligt väder idag, sånt bli man glad av!
Men har mest suttit inne framför datorn och AutoCAD som vi försöker lära oss nu. Så man har gått över till den coola sidan med andra ord hehe. Sen blev det fika på tisdagsfiket, tema:smart. Kul!
Sen blev det aerobics med Ida och efter det bastade vi :)

 Dock var det inget muntert på tv:n ikväll, jag Love och Svampen hann se på ett program om ett olöst styckmord, folk som blivit hemlösa i kina, krig i Libyen och Irak och djurplågeri bland annat..

Så nu sitter jag och gottar mig framför spotify som helt plötsligt har börjat funka på min dator!! Amazing, samma känsla som när man var liten och fått en jättefin leksak som man längtar att komma hem till och få leka med, hihi.

Imorgon ska vi cykla till Jakriborg med FU, hoppas på fint väder! Här är bilder från när jag och hanna var där i somras.



Kommentera här: