Glitter -11

När man har mycket som händer så borde det synas här, men icke. Då blir det istället alldeles dött på denna fronten. Men jag är inte död, fullt levande. Denna helgen har varit toppen! Har så många fina vänner som gör en glad. Så ja var ska man börja? Skiter i det kronoligiska och går direkt in på gårdagen så det var Glitter för hela slanten. Fy vilken bra fest det är alltså! Att man frivilligt avstår denna fest är för mig ett mysterium. Tänk att tema glitter gör att allt känns så mycket bättre, snyggare, glammigare, roligare inga bekymmer i hela världen!



Jag började med att glittra till mig på rummet, sen kom Ello, Clara, Ida och Amanda hit, utklädda till supersnugga superhjältar! Själv var jag en liten blandad kompott av ren och ängel typ. Sen bar det iväg till Alnarp där det var sittning. jag fick sitta vad honörsbordet, det kändes lyxigt. Bästa utsikten över scenen och alla spex som var under kvällen. God mat, trevligt sällskap runt bordet. efter sittningen bar det iväg mot radhusvägen för mellanfest, sen tillbaka och dansa och annat kul! Nu måste jag sova, blev ju inte mycket av det inatt ;)

Kommentera här: