Slut i huet

Puh vad man är trött! Trött i huvudet efter att ha suttit och tänkt intensivt hela dagen framför en dator. Inlämning på fredag av detaljritningen och inlämning nästa torsdag av de andra projekteringsritningarna. Fy va skönt det kommer vara när det är gjort! Kan vara värt att fira då :)
Men det är inte torsdag-nästa-vecka redan, alltså får man fortsätta med att inte hinna med nått annat än skola  ett tag till. Äh så farligt är det inte, det gäller ju och kunna ta sig tid till annat. Dessutom har jag jobbat aktivt länge så tror inte jag behöver jobba ihjäl mig innan inlämning. Dock borde jag verkligen storstäda på rummet. Det var längesedan jag dammtorkade om man säger så... En sak vet jag i alla fall, det är att jag inte orkar göra det nu!
En annan dag.. :P
Imms kommer him i helgen!

Kommentera här: