Tisdag

Mina morgonrutiner har börjat komma igång så även denna morgon blev den en lång frukost fast inomhus för vädret var ganska ostadigt. Sen blev det morgonpromenad, lagom träning såhär inför onsdagen då jag har bokat in mig på en kitekurs, kommer bli hårdträning till max då! Denna gången styrde stegen längs kusten fast åt andra hållet mot Kattvik och bjäre, där tittade även solen fram efter ett tag så riktigt skönt!
Mot lunch körde jag till ängelholm för att hämta upp lite grejer, hälsa på ninerna och hämta upp Alexander som skulle åka med mig tillbaka till båstad. väl där gick vi en runda och stannade till på Pepes där det blev en kaffe, vi hann också med någon affär innan vi blev utkastade där för stängning. vi handlade till en lättare kvällsmat bestående av lite plockmat italienskt, supergott! Vi ansträngde oss och dukade fram jättefint, med ljus, blommor, vin och uppläggning. Sen införsmäktade vi måltiden på altanen, så mysigt!!

Kommentera här: