Packa

Shit vad denna veckan har gått snabbt! Jag har knappt hunnit blinka eller refletera över min tillvaro. Men hunnit oroa mig för att jag har massor att göra och massor jag borde göra har jag hunnit med. Trots att jag hunnit med mycket också.. varför är det så? Det har ändå varit en grymt bra vecka! Nåbelfest i måndags, hedersledarmotmiddag i tisdags, shopping på väla med älskling (men shit vad jag var trött!) och idag julfika i korridoren (och skola med föreläsningar och litteraturseminarie allt detta). Blev att jag bakade en kladdkaka och bjöd på, hade ingredienser till det hemma. Lika bra att försöka använda upp nu av det man har.
 
På lördag ska det flyttas litegranna. Alla stora saker ska åka med släp upp till ängelholm. Måste organisera lite så jag vet vad som ska med. Och vad jag behöver packa ner innan då.
 
* Böckerna ner i lådor
* sängen
* mattan
* buren
* TV:n
* Kläder
* större kruväxter
*pysselgrejerna
* mössens bord
 

Kommentera här: