Sista veckan

Nu är man inne på slutspurten med skolan och flytten från Lomma. Helgens flyttande gick som smort. Pappa kom ner med ett släp där vi packade in de flesta grejerna. Vi drack varm choklad innan vi började, det var mysigt. I söndags var vi och högg gran, ytterst av julstämning på det. I måndags besiktigade jag bilden, den gick inte igenom... Måste lämna in till verskad och fixa någon grej. I måndags var det det absolut sista mötet med kåren. Så nu har jag skrivit det sista protokollet, lämnat nycket och är snart klar med testamentet för överlämnandet. Veckans skola har varit grupparbete som ska presenteras imorgon så jag måste träna lite på vad jag ska säga.
 
Jag har också hunnit klippa mig idag! Slog sökte på frisörer i Lomma och kom över en frisör i Bjärred och tänkte att Bjärred måste jag hinna besöka innan jag flyttar från Lomma. Dåligt att man bott i Lomma i tre år och inte varit där. Då jag fick en spontan tid och åkte dit och klippte mig. Kul att bli julfin! Såhär ekand tomt är mitt rum nu.. och tommare ska det bli..

Kommentera här: