Nostalgi

Det börjar dra ihop sig ytterligare. Den fjärde januari kommer allt närmare. Idag började jag en ny kurs, en kurs som kommer hålla på fortfarande när jag åker till Kanada. Jag tänker på hur mycket som kommer ändras i mitt liv inom den närmaste tiden. Inte nog med att jag åker till en kontinent långt långt bort i några månader. Jag kommer flytta från Lommaborgen nu i december så vem vet var jag kommer att bo om ett år?
 
Lomma och Lommaborgen har varit ett av mina hem i precis tre år om en månad. Det är en lång tid. Så mycket jag har varit med om här, så många människor jag har bott med, så många gånger tusens gångers gånger jag gått till super ICA supermarket med mera. Det har varit en bra tid här, jag har trivts. Även om detta inte har varit mitt enda hem så har detta varit det som varit verkligen mitt, där vardagen har spenderats. Det jag mest kommer sakna är de vanliga kvällarna som kan bli det där lilla extra, mysiga och spontana. Framför teven, en kopp te, någon bjuder på kaka, spela spel eller hitta på något annat skumt som man inte räkande med att man skulle göra den kvällen.
 
När jag kommer hem igen kommer jag inte heller ha något styrelseuppdrag, det kommer också vara en omställning. Och sen är jag ju snart klar med utbildningen, ojojoj...
 
Här är några bilder från min tid i kamratandans högborg. 
 

Kommentera här: