Småstad

Igårkväll var en väldigt bra kväll! Emelie är hemma i stan och vi gick ut och åt på Bara Tapas. En lite annourlunda och kul restaurangupplevelse. Vi beställde in olika tapas och delade på en kanna sangria, gott! Efter att ha tjattrat på en bra stund så bar det vidare för att bunkra lite godis och möta upp Hanna för då skulle vi på bio och se Breaking Dawn. Tyckte det var en bra film.
 
Det kändes bra att vara tillbaka i sin lilla stad igen. Ja för att det kändes verkligen som en småstad nu när man inte är i Ängelholm city så ofta och man jämför med Malmö så märks skillnaden. Jag stod mitt i stan och hörde knappt någon bil alls. det var tyst förutom människoröster. Tystanden var ganska överväldigande och jag uppskattade den. Det är den lilla staden man kommer ifrån, där man känner igen alla beläggningar på marken och kan alla gatornas namn. Jag är inte sugen på att bostätta mig här inom snar framtid men jag gillar ändå staden jag kommer ifrån.
 
 

Kommentera här: