Congratulations

Jag trodde först att jag fått ännu ett spam mejl men vid närmare beskådning så var det en "Congratulation" till att jag har blivit accepted till University of Manitoba! Wheey, det är officiellt at jag kommit in. Nu ska jag bara confirma. Ni märker att jag redan förjar lägga in engelska ord i skriften, kommer bara bli värre, mohhaha. Hehe nää det hoppas jag inte, hoppas jag lyckas hålla isär språken. Fast det kan ju bli svårt, jag som har problem med att hitta ord på svenska ibland..
 
Det är trots allt inte långt kvar till jag ska korsa Atlanten. Ibland är jag hur taggad som helst och vill hoppa tio meter i spänning och glädje över att åka och ibland är jag osäker och nervös och tänker på vilka jag kommer sakna och lämna här hemma. Det är en så stor grej som händer i sitt liv, hur kommer upplevelsen att förändra mig. Tänk så kommer jag trivas så bra att jag vill stanna och bosätta mig där eller ännu värre om jag ine alls trivs. Hur som helst är det ett äventyr. Det är lite grejer som ska fixas innan, inte bara att sticka iväg. Men när det väl är dax och overklighetsskimmret lagt sig så är det bara att sticka och göra det!
 

Kommentera här: