Last

Igårkväll blev det häng i AVM's lounge och sedan gick vi till the HUB. Det blev kaeroke. Vi sjöng Barby girl på scenen, haha!
 
Sista dagen i Winnipeg är nu gjord, och den har varit ytterst hektisk. Gick upp tidigt och packade, åkte till shopping centret tillsammans med Meike och Jacky och fixade present till gaby och Shima, handlade proviant till tåget och köpte en winnipeg jets tröja. Sen blev det lunch och lämna tillbaka svenska utbytesstudent grejerna i förrådet. Sedan ta bussen med Isadora till Wildwoods och titta på området och hälsa på Anna vår instructor i Studiokursen. Hon bjöd in oss på te. Sen skynda tillbaka för att få skjuts av Kaz till flygplatsen för att lämna min stora väska där, trodde jag... När vi kom dit så hade de inget luggage storage som jag hade kollat upp på internet. Tydligen hade jag inte gjort tillräckligt med eftersökningar på det. Typiskt! Så det blev att ta hem väskan igen och den får följa med på min resa genom resten av Kanada. det blev kvällsmat, packa om och sedan buss igen in till Osbourne och baked expectations där det blev bakelse och kaffe tillsammans med gänget. Tillbaka hemma igen bokade jag bussresan från edmonton till calgary och hostelet i Banff tillsammans med Jacky. Vi satt i en lounge, grät lite och jag överlämnade sporkarna. Vi gav gaby och shima varsin inramad bild av oss tillsammans, de blev väldigt glada.
Nu är klockan väldigt sent, får sova imorgon på tåget..
 
 
 
 
 

Kommentera här: