Helg

Känns som helgen gått snabbare än vanligt denna gången, trots att jag haft mycket kul för mig. Den började redan i fredags eftermiddag när vi trotsade vädret lite och begav oss till Ängelholms flygplats för en flygtur över Kullen och Ängelholm. Vi frågade Hugo om han ville hänga på vilket han ville och det blev en mycket uppskattad tur fån hans sida vilkat var roligt. Efter flygningen åkte vi hem till Alex föräldrar för våfflor och sedan belv det hockey hemma och kortspel senare på kvällen. Lördagen vad en lugn skön förmiddag sedan tog jag ett städryck, pluggade lite och tog en promenad innan Alnapstjejerna kom på kvällen. Vi lagade tacos och spelade spel. Försökte reda ut Munchkin reglerna en gång för alla men det blev för förvirrat efter ett tag så månste göra mer research innan nästa gång så man fattar hur det går till nu igen. ytterst irriterande att inte fatta några spelregler! Det blev plump istället vilket var ett roligt spel det också. En riktigt bra kväll blev det!
 
Söndagen spenderades i Ängelholm med ninerna och trädgårdsarbete. Rögle-Malmö matchen sågs hemma från tv-soffan vilket var bra underhållning. Jag slog också slag i saken att göra den där grytan som jag tänkt göra jättelänge men inte haft tid till. Det blev jättegott, riktig husmanskost. Sammanfattningsvis, bra helg!
 
 

Kommentera här: