20.11.09

Jag har biljett till New Moon på fredag!! Yes!! Därför kommer jag nörda mig extra mycket i allt som har med Twilight att göra denna veckan. Egentligen inte den mest passande tiden att göra det på eftersom vi har hemtenta torsdag-fredag och man borde förbreda sig något inför det istället för att slå ihjäl otaliga timmar framför youtube och facebook och kolla bilder och klipp på allt som har med det och göra. Att jag ska få låna den första boken imorgon kommer inte göra det hela bättre... men men.. Det är i alla fall härligt att ha något att vara besatt av ibland. Om det bara är för en kort period så tror jag att det kan vara nyttigt på något sätt, typ rensa hjärnan genom att fylla den med massa skit ^^,

Mitt skrivbordsunderlägg på datorn är såklart denna: Gahhh!!


Jag har köpt oboy idag, ny sort: Dark, med mer choklad och inte lika söt gott! Ska göra varm choklad snart mmm...


Kommentera här: