just drive

Satt och åt frukost kl 13.30 idag. Härligt :)
... egentligtn inte för man har sovit bort hela dan och hela rytmen av dagen är förstörd och man kommer ändå att vara trött, MEN. Äter frukost halv två gör man ine när man 'r vuxen. Det gör man när man är ung och fri, inte behöver bry sig om vad som är lämpligt eller inte. Att inte bry sig om klockan kan vara nyttigt då och då. Att inte bry sig så mycket och ha en inställning att allt löser sig efterhand utan att ha en färdig plan från början, det är "ungdomligt". Dumt i många fall, men sunt i många andra.
Varför bekymmra sig så mycket för allting? Ta det som det kommer. - ännu ett motto

Idag. Jag visste inte var Nova köpcentrum låg riktigt i Lund. Men hade ändå en känsla för var det lång för jag har kört förbi där. Så jag satte mig i bilen i Eslöv och körde. Efter ett tag (antagligen hade jag kört en omväg) så kom jag fram till Nova! Att köra på känsla är atiskt lättare än man tror :)

Kommentera här: