Uppsats

Varför är det alltid så att man distraheras av varenda liten oviktigare sak när man håller på med något annat viktigt? Jag kan lixom inte styra mig själv till att bara jobba på nu med uppsatsen och få den färdig. Nää istäälen trycker min fingrar (ofrivilligt från min sida) upp facebook, har massa onödiga konversationer på msn lärde mig t ex att man kan trycka:
win+r
skriv in: cmd
enter
skriv tree

Ingen aning vad det ska vara bra för, men ni ser själva: Uppsatssyndromet har drabbat mig! Okej det är ingen kris ännu jag har ju hela natten på mig, men visst skulle det vara skönt att gå och lägga sig och sedan imorgon förmiddag åka till skolan och lämna in arbetet och sedan köra till ängelholm och ta helg. OO det låter underbart :)

Nu blev jag också sugen på att skissa, har gjort det så mycket denna veckan så att det känns konstigt att det går en dag utan det :P

Här kommer två verk som jag gjorde igår som jag ska ha i uppsatsen:



Kommentera här: