Helgen som gått

Ännu en helg till ända! Huu nu börjar lovet lida till sitt slut känns det som. Upptäckte en lite hemsk grej idag.. Emelie flyttar snart till Växjö, hennes inspark börjar den 21:a. Nästa vecka är jag borta på fjällvandringen och när jag kommer hem har ems flyttat!! Det betyder att vi bara kommer kunna ses denna veckan innan vägarna skiljer sig åt till olika delar av landet, kanppt jag förstår buhu... :(

I fredags var det ljusfesten, det var kul! Det blev en massa folk som man kände på Bahnhof i slutet där vi stannade till stängning. Lördagen så agerade jag chafför till föräldrarna till degeberga, åhus och slutligen yngsjö som alla ligger nedanför kristianstad. I Degeberga blev det golf, nio-håls korthålsbana! Det trodde jag inte om mig själv, ha helvetet frysit till is?! Det var ganska kul faktiskt! Jag kan nog gå med på att gå fler korthålsbanor, men mer än så vill jag inte bli involverad hehe..



Söndag. Regn i princip hela dagen, mysigt på ett sätt eftersom det inte har varit så ofta denna sommaren. Det blev en skön slappedag. Jag och ems bestämde oss för att göra något kreativt. Jag hade tidigare på dan röjt undan lite på mitt rum och sorterat ut tidningar som jag tänkte slänga. Då tog vi tillfället i akt och gjorde ett kollage av det som ska symbolisera året som gått. Mycket har kul har hänt!



Jag tror jag vet vad jag ska döpa denna veckan till. Nothing and everything, för det är just så det har varit. Jag hade först inga planer för veckan men sen har jag gjort en massa ändå, massa, helt vanliga saker och andra mer speciella saker har hänt. men jag ska suga en liten stund till på karamellen innan jag fastslår namnet helt.

Kommentarer:

1 ems:

skriven

:'(

2 Nivi:

skriven

JAG HAR OCKSÅ TÄNKT PÅ DET!! Alla flyttar snart ifrån Ängelholm, i alla fall 2 ½... Emelie till Växjö, Paulina till Linköping och du hanna är mer i Lomma än i Ängelholm väl? Så du är halvan i 2½ ;P

Vad jobbigt det kommer att bli.. :(

Kommentera här: