Shoppat

Idag träffade jag min gamla brevvän Christina! Vi har aldrig umgåtts innan utan bara haft kontakt med breven när vi var yngre men i våras stötte vi ihop med varandra och sa att vi skulle träffas och idag gjorde vi det. Vi gick runt i affärer i Lund och sedan blev det en liten fika innan jag tog tåget tillbaka till ängelholm. Jag köpte crepes med nutella och han som tillagade det var väldigt pratglad hehe..

Det blev några fynd också. Jag har ju den unika förmågan att faktiskt hitta en massa sakerpå rean, nånting som många andra saknar och bara hittar bland det som inte är på rea när det är rea. Mina tre "klänningar" vara alla reaplagg och sammanlagt så tjänade jag in 819 spänn, inte illa! ;)

mina plagg då kommer här i brist på annat att göra...

Kommentarer:

1 ems:

skriven

Sicka fräcka kläder :P Den rosa är min favorit! Härlig färg!

Kommentera här: