2 dagar kvar!

Bara 2 fjuttiga dagar kvar nu!

Jag förstår dom mycket väl som är avundsjuka på att jag snart ska ner till alperna, så mycket att jag till och med är avundsjuk på mig själv! haha, men fatta bra det är att snart åker man :D

Platschefen ringde till Py idag. Han sa att han försökt ringa mig med jag hade inte svarat (fast det var Ems han hade ringt faktiskt) I alla fall vidarebefodrade Py lite info till mig. tex att vår guide lät väldigt trevlig och nu något ännu bättre! Det finns österrikiska/tyska hits på ett afterskiställe!! WIIIEEEEE!! kan inte bli bättre :D + att han kunde dansa lassodansen.
Jag har varit helt inställd på att inte få höra någon tysk musik på afterskin där nere eftersom vi är i Italien, men nu verkar det ju som det finns, enligt hyfsat säker källa ;) Hoppas att de andra i gänget  blir lika exalterade som jag för detta och att de som inte känner till så många tyska "hits" är open minded att lära sig dom ^^;

Två bilder från min mobil från Stanton för taggningens skull.

Kommentarer:

1 Nivi:

skriven

Du ser ju riktigt riktigt riktigt bra ut i hjälm ! :)

Kommentera här: