Studentveckan

Förra veckan utnämner jag till studentveckan. Har haft fullt upp med att förbreda inför den stora festen och sedan efteråt ta igen sig från festen och plocka undan. Dessutom har mycket tid gått åt till att fina presenter. Jag har gjort ett fint fotoalbum till Hanna och Jag och Emelie satt en hel dag med Fanny och Malins presenter; varsitt Bjärecluedo!

 Den slutgiltliga festen blev väldigt bra! Vädret var inte på vår sida men vi gjorde det bästa av det. En god blandning av många gäster, tipsrunda, champange, alldeles för mycket mat, tårta, stämmningsfull musik, lycka, presenter och tårdrypande tal. Vid halv ett på natten var festen fortfarande igång i tältet men då avlägsnade jag mig och cyklade till ems tält där det också var fest. Sjöng till levande músik och dansade bugg till kl 3 på natten hihi ^^,



Kan man få ett större smail?!


In action!


Mat i mängder!


Jättefin bild på Sanna och Isak :)


Det groteska kaninhuvudet som stod i förnsterkarmen vid Hannas presentbord när hon kom hem, hehe..

Kommentera här: