Söndag

Blev en riktig rolig kväll igår. Jag glömde tyvärr min kamera men Nivi har nog en hel bilder till eftervärlden. Jag, Nivi, Jesper och Gnutte käkade pizza och spelade poker. Det gick faktiskt bra för mig denna gången också, jag och jeppe kämpade om potten. Men så blev vi hastigt bjudna till en annan förfest så jag tappade fokus när jag var tvungen att måla naglarna innan vi körde.

Sen pregade vi in oss i en liten bil, Nivi i baklyckan. Det såg jättekul ut haha! Så blev det förfestande och sen utgång. Glada i hatten och mycket dans! Nattamad på Lindens. Dock bakis idag, inte bra med tequila och jäger shotar hehe...

Idag har det varit slappt. gått runt i mjukiskläder hela dan. Jag har haft ute ninerna, gått promenad genom skogen ner till havet och begravet en fågel. Den flög in i vårt fönster och dog med detsamma. Jag tyckte synd om den så jag gjorde en fin grav. Grävde ett hål i rabatten ner med fåglen och några asterblommor. Sedan planterade jag en hortentia ovanpå. Hoppas den blommar fint nästa år, jag gödslade med kanintollar också så jag tror den kommer växa utav bara sören ;)

Kommentera här: